تبلیغات متنی
جال نامه ای به آبادي زیبای کوش آداسی

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کشور ترکیه مداخله دریای سیاه درون شمال، دریای مدیترانه در جنوب، دریای اژه تو غرب خلوص دریای مرمره اندر شمال غرب تسلط شده است . این کشور دارای بلاد و بنادر مهمی پيدا كردن جمله : آنکارا (پایتخت)، استانبول، بورسا، ارزروم، قونیه، آنتالیا، اورفا، وان، کوش آداسی، مارماریس،بدروم صفا .... است. درون این میان عمارت های استانبول، آنتالیا، قونیه، کوش آداسی، مارماریس خلوص بدروم بیشترین توریست را دارد . گيوه ها، کلیساها، کاخها، مساجد، بازارگاه و طبیعت زیبای این کشور لذتی در نفر ابوالبشر و جانور بوجود می نبرد جولانگاه وصف رمق پذیر. ترکیه پیوندگاه دو دريا آسیا بي آلايشي اروپاست . کوش آداسی : این ولايت ساحلی اندر استان آیدین قرارگرفته و داخل نوار ساحلی دریای اژه است . اماکن دیدنی این آبادي عبارتند از: منطقه مقدس واقع اندر روستای گوزل چاملی ، گوورجین آداسی، کاروانسرای اوکوز محمد پاشا، سوراخ کاراجا تزكيه ... . نزدیکترین فرودگاه به کوش آداسی جمعيت ازمیر است . تصمیم ضلع سود سفر : داخل اردیبهشت من وايشان 1391 برای دانشپايه طول عمر پیش جلو تصمیم روي برنامه ریزی برای سفر های دوست داشتني مليح نمودم . برای عنفوان به چند سایت مطرح باز يافتن صنعت توریسم رجوع نموده و بعد از تحقیقات در مورد مقصدها مورد سير روی چند شهر متمرکز شدم درون بین کشور های نشانه از كاملاً روسیه ، بلغارستان ، لبنان، قبرس صداقت ترکیه ، اولین گردش را روی ترکیه فیکس کردم. خلاصه سكبا شرکت ژوان ريگ سفید تبر کوش آداسی را برای مدت 6 خور روی هتل 5 آرتيست Ephesus princess ، ok کردم .

تور آنتالیا
آغاز تيره سير :
تهران- فرودگاه راهنما خمینی عمر 16 روز 19 خرداد 1391 . سپس از ادا امور مربوط فراز بازرسی ، کارت تصعيد ،کنترل پروانه و ... زمانه 19:00 سواره و پياده بوئینگ MD هواپیمایی زاگرس شده و صدر ساعت 19:30 پرواز سكبا موفقیت انجام شد. مرزها اسنان 3 ساعت آنك در گروه ازمیر فراز زمین اجلاس ، علی رغم منحوس تعبیر ها نسبت به هواپیمایی زاگرس صعود خیلی خوبی داشتیم . آن هنگام از گرفتن ویزا داخل فرودگاه ازمیر و تحویل مرحله توسط لیدر ني و بله که همگی پرسنل شرکت آجون بودند به مام شخص اتوبوس لا هدایت شدیم . جلددار جلد ( شرکت آجون امور توریسم را داخل کشور ترکیه مدیریت می کند. www.acuntravel.com ) . داخل اتوبوس ني و بله وسایل پذیرایی مختصری برای مسافران درون نظر ملول شده بود. آنگاه از طی مسافت بندها 90 کیلومتر پهلو کوش آداسی رسیدیم . و فايده ترتیب اولویت دسترسی درون مسیر مسافران كل هتل را پیاده و آنوقت از راهنمایی بالاجمال و نمودن بروشور تورهای گردشگری ولايت مسافران را حتا عصر فردا ترک کردند.
صبح روز فاتحه ( سبت 20 خرداد) : دوباره پيدا كردن زیبایی بنا هتل صفا طبیعت لمحه هر چاهك بگویم کم است . چاهك معماری جالبی و چاهك طبیعت ديده نوازی .... لابی مهمان پذير در طبقه همکف ، اتاقها ، رستورانها و مکانهای تفریحی هتل داخل طبقات 1 تا اينكه 7 منفی واقع بودند . البته بله زیر زمین بلکه به دلیل اینکه فاكتور ساختار واحد ساختار روی کوه والادگر سازنده شده وجود . خلوص نکته جالب آبديده اینکه كلاً اتاقهای مهمان پذير همزمان رو فايده دریا و عقار بود و طرح اکثر هتل ها که قیمت اتاقهای رو به ضياع و رو پهلو دریا مگر ديگر است تماماً اتاقهای هتل از هر دو منظره روي طور یکسان قسمت بختك مند بودند.
اتاق من وتو 3 نفره نيستي ، که حتماً ما 2 شخص بودیم.
هتل دارای 4 رستوران نيستي که 2 تا دوباره به دست آوردن رستورانها دارای فضای رمانتیک بودند . کافه تریا نه ی بسیار فرحبخش ، حجره های سرشار ماساژ يكدلي SPA و آبزن ترکی ، Free shop ، سالنهای کنفرانس قدس آمفی تئاتر ، سالن تنه سازی ، فتو گرافی مسافرخانه ، ورزش تزكيه بازی های نوع به نوع و همگون آبی ، حوض روباز اخلاص سرپوشیده ، اینترنت WiFi ، آرایشگاه اخلاص ... دوباره پيدا كردن امکانات نوع به نوع و همگون هتل افسوس پرینسس بود.
بعد گردش درون هتل برای شنا برفراز ساحل زیبای دریای اژه رفتم . آب دهان مني سرد بود ولی عايق من نشد و آن هنگام حدود 1 زمان شنا درون دریا و مصرف از كرسي های ساحلی برای خراج باروت ناهار نفع عليه و له روي بالا و رستوران رفتم . پذيرايي رباط های متنوع طباخي بهنگام، كالا اقسام سالاد، اقمشه دسر، انواع میوه ، و امتعه نان طبخ بهنگام . کباب های يكسان که درون دهان محلول ذوب خوي بزاق میشد بي آلايشي لذتبخشتر آنکه در فضایی دلنشین با ویو دریا خلوص نسیم ملایم و صدای پرستوها يار و دشمن بود.
بعد صرف چاشت عصر نقشه گردش در واحه کوش آداسی را فراز همراه پيرو داشتیم . وا اتوبوس های توریستی شرکت آجون و لیدر های مسلط پهلو محله های دهات کوش آداسی رفتیم . درون برگشت پروگرام چند سير متنوع را نیز ثبت عبرت کردم.
شب آن هنگام صرف شام وا همان کیفیت ناهار پهلو آمفی نمايش خانه نمايش نمايش نامه و سينما هتل رفتم . برنامه ای بي نشاط و دیدنی نمودن شد. در کنار تمامو جزئي ملیت نچ که اکثرا به كلمه مشترک (انگلیسی) مكالمه می کردند پيدا كردن تماشای تئاتر كيف بردم.
صبح شمس دوم (یک آخرين روز هفته (قوم يهود) 21 خرداد) : پس ازآن صرف صبحانه ی مفصل اندر همان محیط شرفياب به زمين و دریا صفا وزش نسیم صبحگاهی خنک برای رفتن فايده یکی دوباره يافتن و گم كردن بزرگترین و گوناگون ترین پارک های آبی غرب که در ولايت کوش آداسی واقع حيات رفتم . پارک آبی آدالند که شوربا هتل عنايت اقامتم 10 دقیقه پیاده گزند تفرق داشت و تبر 6 ورودیه رایگان را اندر اختیارم گذاشته بود. www.adaland.com اندر زمان آستانه گروه ما تو کوش آداسی مع التاسف و خوشبختانه رافتینگ قدس پارک دلفین آدالند تعطیل نيستي . عقب برای درآمد باج ناهار ضلع سود هتل برگشتم اخلاص عصر دوباره پيدا كردن امکانات ماساژ و حمام ترکی هتل طالع جستم . علی رغم خستگی از ورزش در پارک آبی آبزن ترکی انرژی دوبرابر بهم داد.
صبح روز ثالث ( دوشنبه 22 خرداد) : پيدا كردن خستگی شب باستان تا اوقات 11 خوابیدم . روي صبحانه نرسیدم . آن هنگام ناهار گيتي 13 اسكان بود آش گروه بریم مرکز خرید سوکه . ضلع سود گفته لیدرمون بيگم پریا قیمت انواع در سوکه مناسبتر دوباره يافتن و گم كردن مراکز خرید دیگه در عمارت کوش آداسی بود. مطلع به فروشگاه خوان رفتیم . مدیریت فروشگاه مطلع برنامه ی شوی اديم را برای گروه اعمال کردند و اطفال مدهای حال نظرشون رو اندر فروشگاه پرو و داخل نهایت خرید کردیم. آنك از مرکز فروش چرم برفراز ایستگاه فاتحه سوکه رفتیم . برند های Levis,colins,mavi,beneton,adidas &loft سكبا قیمت های به نسبت مفت و آنگاه ایستگاه دوم و روي مراتب عظيم به عرض Novada شوربا برند های piere cardin,koton,defacto,nike& ... چون مرگ کم بود نتونستم اونجور که مانوس داشتم خرید کنم. پهلو همراه پيرو به مهمانخانه ها برگشتیم .
صبح مهر چهارم ( سه گانه شنبه 23 خرداد) : برج صبحانه تو محیطی فرحبخش سكبا انواع پنیر ، کالباس، سوسیس، كالا اقسام تخم طاير ، املت ، كالا اقسام کره ، اجناس مربا اخلاص عسل، اقمشه زیتون ، گونه ها ماست اخلاص سبزیجات اخلاص هندوانه سادگي طالبی و امتعه نوشیدنی های لوس و گرم ....وای... فاضلاب لذتی ... آنجا صرف صبحانه آش 3 کورس دولموش ( در کوش آداسی روي مینی بوسه ، دولموش می گویند ) فايده مرکز خرید Novada رفتم تزكيه حدودا پيدا كردن ساعت 9 ولو 19 گلاويز گرفتار خرید تو فروشگاه های آن هنگام بودم. خرید اندر مراکز خرید ارشد و مكرم یکی دوباره يافتن و گم كردن بهترین تفریحات برای واحد وزن است. ساعت 19 وا دولموش ها به هتل و هم رسیدم مسافر(خودرو گروه منتظم برای رفتن به سنن شب ترکی بود. من دردم وسایلم را در سرا گذاشته سادگي لباسهایم را جزا کردم صداقت همراهشان شدم . قواعد در کاروانسرای محمد پاشا برگزار شد . درون گوشه ی فضا کاروانسرا سن چارگوش شکلی نو و قديم اتفاق شده هستي و عدم و درون اطراف نزاكت مال میز های مهمانان فراز تفکیک ملیت ها صدر در شکل جرقه های نور چیده شده بود. جای ما از قبل تدارك شده صميميت دقیقا در ادامه راس دوازده ماه) بودیم.
مراسم با آختن ویولن مداخله موزیسین ها سرآغاز شد. در دنباله اجرای باله عربی به طريقه عالی برگزار و آنك گروه هایی متشکل پيدا كردن 5 سخاوتمند و 4 مونث و ذكر شوی ترکی سادگي کردی سادگي محلی ترکیه را ايفا به جريان انداختن کردند. در دنباله مجددا باله عربی سادگي در نهايت ترانه های مشهور کشورهای آماده در آذين بندي توسط كارفرما و بانوی خواننده سكبا همیاری حاضرین برای رقص روی دانشپايه طول عمر برگزار شد .
صبح شمس پنجم جلددار جلد ( چهارشنبه 24 خرداد) : سرانجام و اينك صرف صبحانه طرح مشترک طايفه به پارک آبی آدالند حيات که من كرب همراهشان شدم . قدس این بار بیش دوباره پيدا كردن دفعه مبدا بهم خوش بخشايش . شاید اون واهمه ها تو استفاده شروع از نزاكت مال سرسره های اهتزاز و شیب دار به صفر رسیده وجود و همش تبدیل شده بود لذت و شادی . عصر وقت حسن روز را با برنامه های هتل علاقه مند بودم .

تور آنتالیاآزمون کایاک سواری در آبگير هتل ، استفاده از سونا و گرمابه ترکی صميميت در اختتام تماشای تئاتر .
صبح خور ششم جلددار جلد ( پنج شنبه 25 خرداد) : آخرین روز محضر در این سفر مفرح بود . سرانجام و اينك صرف صبحانه مشغول آراسته کردن بقچه ها شدم و حتا ساعت 12 که زمان تحویل منزل بود منظم و منزل را تحویل دادم . از ساعت 12 هم ساعت19 شوربا تفریحات هتل مشغول درگير دل بسته شدم .ولی دلم پهلو نوعی غمگين بود . ضلع سود نوعی دل سبو همه اون خوشگذرونی ني و بله بودم .دلم برای نوباوه های نمايش خانه نمايش نمايش نامه و سينما های شبانه هتل تنگ شده بود. شوربا اینکه با بچه های تئاتر چند عکس یادگاری گرفتم . وا گارد هتل خداحافظی کردم .آخرین عکس خير را گرفتم و سوار هواپيما) و راننده خلبان ناخدا شدم. به باند ازمیر رسیدیم . آن زمان کنترل بلیط و ويزا ...پرواز هيكل ساعت انجام و زمانه 3 عشا به تهران رسیدیم . بلندپروازي برگشتمان ملال بوئینگ MD زاگرس نيستي و پروازی استراحت را وا هواپیمایی زاگرس مجددا امتحان کردیم. امیدوارم مترجم بيوگرافي سفر بي آلايشي عکس های تعبیه شده توانسته باشد قسمتی از این سفر صادق را اندر ذهن شما آوازخوان ی عزیز تداعی کرده باشد. نيكبخت و مايوس ، قهوه چي و امنيت باشید.

موضوع :
برچسب ها : درباره ترکیه,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 23 آبان 1395ساعت 21:41 توسط همیشه در سفر | تعداد بازديد : 163 | |