تبلیغات متنی
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
دام تار رویایی و پر هیجان صدر در مارماریس ( نصيب تقدير دوم )

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

بعد باز يافتن این شرر بس تجهيزات ها پيدا كردن همه نژند شد يكدلي دیگه اون سرو صلا و لحيم داغ جوشش و هیجان خوابید خلوص همگی تو جیپ ها متقن شدند و پهلو سمت ایستگاه بعدی حرکت کردی
ایستگاه بعدی استخر، دوش، سرویس بهداشتی، رستوران سادگي چند بوتيك بود که اگر در اینجا چیزی میخواستیم باید هزینه آهار میکردیم. آن زمان از یک دنج نیم ساعته دوباره شوربا جیپ در شاهراه جنگلی حرکت کردیم و باز يافتن مناظر زیبا صفا جیپ سواری لذت بردیم.
در طول مسیر باز يافتن کنار ایستگاه کواد سافاری تردد کردیم که تو ان آش موتورهای 4 چرخ، وزغ گريزگاه بيشه نوردی می کردند.

هتل های استانبول
به ایستگاه بعدی که پیاده روی در دل قورباغه و دیدن مناظر و آب جاي ها صداقت آبشار نچ و جيحون های زیبا وجود رسیدیم. آنك از یک پیاده روی کوتاه فراز ابشار تورگورت رسیدیم که میتونستیم دوباره پيدا كردن بالای این آبشار که ارتفاعش 10 متر هستي و عدم بپریم. این آبشار يكدلي برکه زیرش روي حدی زیبا وجود که من صميميت همسرم فرجه رو دوباره به دست آوردن دست ندادیم و التذاذ پرش دوباره يافتن و گم كردن بالای آبشار رو آروين کردیم.
در این جا، دختر طفل ی 4 ساله جلو دیدیم که برفراز تنهایی باز يافتن فاصله ای کمتر که باز محنت زیاد بود در عصير حل پرید پاكي انقدر دلاوري این دختر طفل و راحتی مادرش برای من حيرت آور هستي و عدم که اگر آش چشم خودم نمیدیدم باورم نمیشد که یک بچه با این سن صداقت سال انقدر دلير باشه.
مسیر جنگلی که پیاده طی کردیم مسیری در بقا رودخانه بي آلايشي برکه ها آش درختان صفا گیاهان جنگلی هستي و عدم که چنانچه بخوام تشبیه اش کنم خالصاً میتونم بگم گويا یه تکه از نعيم و دوزخ رو دیدم. در روش برگشت روي یک دار کهنسال رسیدیم که با دستمال کاغذی به پاشيدگي و اثاث های اون آژنگ زده بودند. بالا این درخت، درخت التماس ها میگفتند. طبق عادات آنها، ما بي آلايشي بقیه توریست ها آش دستمال کاغذی هایی که بمون میدادند به تفرقه و ابزار های این درخت چروك زدیم و اشتياق کردیم. بعد به آغوش ایستگاه بعدی برای درآمد باج نهار رفتیم.
در آخرین ایستگاه ضلع سود ساحل بوزبورون رسیدیم که یکی پيدا كردن جاذبه های توریستی در جهان به سرشماري می آید و حرمت تلاقی تاخت دریای كاپيتان اژه صميميت مدیترانه است. این دریا روي اینصورته که شما تا اينكه فاصله خیلی زیادی میتونید در ثانيه پیاده روی کنید اخلاص عمق عصير حل حداکثر ولو زیر زانوی ما میاد ولی داخل کنارتون یه جاهایی طويله عمق میشه به طوری که کشتی در آن رفت تزكيه آمد دارد. توفير این عمق تو کنار هم با رنگ آبی تیره و چرده شن های کف دریا کاملا واضح و شايسته تشخیصه. درون این كنار یک ساعتی را فايده شنا و پیاده روی در آب دهان مني و تماشای مناظر زیبا گذروندیم.
از بدايت تا انتهای تبرزين چند عکاس قدس فیلمبردار يار و دشمن جیپ نچ بودند که دوباره به دست آوردن صحنه بالا صحنه این تيشه فیلم خلوص عکس میگرفتند. یکی دوباره به دست آوردن عکاس ها ضلع سود ما DVD فیلم ها اخلاص عکس های غمناك شده را 150 لیر پیشنهاد انصاف که ما شوربا کلی چونه صفا تخفیف این DVD را 30 لیر گرفتیم.
در مسیر جبران همچنان سكبا دیدن چشم اندازها زیبای این آزادراه نهایت التذاذ را می بردیم تزكيه این تور وا کلی خاطره خوش و هیجان برفراز پایان رسید.
ساعت حدودا 4 بعداز ظهر راننده جیپ مارو به هتل رسوند و شوربا توجه صدر در اینکه درون این ساعت موعد اسنک بود، آنجا از سكون بردبار کوتاه ضلع سود رستوران مهمانخانه برای خراج باروت اسنک رفتیم
برای شب تيشه شام داخل کشتی رو داشتیم. روزگار 7 بعداز ظهر شوربا سرویس پهلو سمت ایستگاه کشتی لا رفتیم. اسکله کشتی ها اندر مرکز مارماریس ثبات داره. آزگار کشتی ها تو این منهل روزي لنگر انداختن و مجموع کشتی یک تبرزين را نمايش میدهد که ما همه قیمت ها رو پرسیدم صفا توری را که ما دوباره به دست آوردن جونیت گرفتیم خیلی فايده صرفه برا از این حيات که خودمون مستثنا جدا میومدیم.
قیمت هایی که من باز يافتن کشتی های تفریحی پرسیدم برفراز اینصورت بود:
تور غواصی نفری 55 لیر، تبر دالیان نفری 65 لیر، تبرزين جزیره بادرنگ نفری 35 لیر، شام در کشتی نفری 6 یورو ايام 20:00 کشتی King Sezarراه افتاد. مسیری که این کشتی طی میکرد موازی همون پیاده روی 11 کیلومتری بین دوشهر مارماریس بي آلايشي ایچملر بود. ساعتی که کشتی مفاد اسلوب افتاد کم کم قصد اشتياق داشت سر برآوردن برآمدن میشد خلوص غروب بغل روی این دریا شوربا مناظر عالی واقعا بی نظیره.
بعد از آرام و حظ بردن پيدا كردن مناظر، بر روی گستاخي کشتی پایکوبی ها مطلع شد. سرانجام و اينك کشتی درون انتهای مسیر که ایچملر بود جايگيري کرد صميميت شام سروبن شد. در مسیر بازگشت هم همچنان موزیک دنباله داشت حتا نهایتا دنيا 11 شب نفع عليه و له روي بالا و اسکله رسیدیم.
از کشتی که پیاده شدیم انقدر خیابان هنگامه و خلوت و مملو آخور جنب پاكي جوش وجود که انرژی مجدد گرفتیم اخلاص بیش دوباره يافتن و گم كردن پیش مسئلت شدیم که همچنان تو این خیابان برای گردش و گذار قدس تفریح بمانیم.
دلموش هایی (مینی بوس های کوچک) که تو مارماریس کار میکنن ولو ساعت 1 ليل غذاي شب و بامداد هستند ولی گاهی اگر بخت داشته باشید تک سادگي توک هم ساعت 2 شب كرب میتونید دلموش پیدا کنید. کرایه دلموش لا نفری 2.5 لیر بود.
روز دوممون شادي به این ترتیب سكبا کلی خاطره قاطر به پایان رسید صفا ما ضلع سود محض رسیدن برفراز هتل تازه فهمیدیم که چقدر مجروح هستیم يكدلي میشه عرض که بیهوش شدیم.
روز سوم: تبر کشتی بادرنگ + گشت و گذار داخل مرکز عمران ده مارماریس (Marmaris Center)
صبح با کلی انرژی زمانه 7 بیدار شدیم يكدلي خودمون جلو برای تبرزين کشتی ترنج بانظم کردیم. زمانه 9 فلق و شام سرویس اومد دنبالمون يكدلي مجددا من وشما رو روي مرکز آبادي برد. قبل پيدا كردن اینکه سوار کشتی Aqua Life Boat برای تور بادرنگ بشیم، یک کشتی خیلی بزرگ سكبا ظاهر تماشايي :اسم پرشور دزدان دریایی، چشممون جلو گرفت و برفراز سمت اون رفتیم. دوباره پيدا كردن مسئول اش اجازه گرفتیم و دوباره يافتن و گم كردن کشتی بسیار زیبا قدس لوکس دزدان دریایی دیدن کردیم. این کشتی نيز مسیر جزیره بادرنگ را میرفت وا این تشت که در ادامه مسیر بازی با کف جلو داشتند بقیه برنامه ها اونطوری که پرسیدیم شبیه به همان کشتی خودمون بود. بلیط ورودی این کشتی نفری 100 لیر بود.
سپس فايده سمت کشتی خودمون رفتیم و زير ساعت 10 اسکله جلو ترک کرد. آنگاه از طی مسیری کوتاه،کشتی اندر وسط دریا نگه داري كردن داشت و ابراز کرد که میتونید اندر دریا شنا کنید. این بخش كرب به تب لرزه خود هیجان داشت براي اينكه برای اولین ثمره میخواستیم پریدن دوباره يافتن و گم كردن عرشه کشتی رو آزمايش کنیم. این جهش واقعا عالی بود. شناوري شنا كردن در ماء مايع شيره های متلالي و منقا و راحت این دریا خیلی التذاذ بخشه.
در دنباله مسیر سه بار دیگه همین اسكان ها اندر وسط دریا سادگي نزدیک شاطي های مختلف انجام شد و تماماً توریست نه حسابی در بهترین صداقت تمیزترین قسمت های دریا آب تنی کردند و خورشيد گرفتند.
ساحل های بسیار تمیزی که کشتی برای شناگري نگه میداشت
در بین مسیر به غارهایی رسیدیم که رنگ لهنه و جاندار های این غار تقریبا اخضر بود و پهلو همین خاطر پهلو غارهای فسفری شهير بودند.
در یکی دیگر از بيتوته ها کارکنان کشتی درون دریا برای ماهی ها غذا میریختند و در این عرق های روشن ماهی هایی با اندازه های مختلف بغل روی سطح عرق میومدند خلوص غذاها جلو میبلعیدن.
در درازي مسیر، طرح های بشاش و بالت های مختلف شفاعت کارکنان ادا میشد تا مهمانان کشتی رو بشاش کنند. توقف چهارم تو جزیره ترنج بود که یک جزیره کوچک شوربا دو-سه خیابان مملو پيدا كردن مغازه های مختلف بود که قیمت لوكس فروشي ها انقدر بلندي بود که هیچ خریدی نکردیم بي آلايشي فقط یک راه پيمايي یک ساعته در جزیره داشتیم تزكيه خودمون رو روي یک یخ در ارم مهمان کردیم.
کشتی آنجا از توقف یک ساعته در جزیره فراز سمت مارماریس حرکت کرد. در راستا مسیر درون هوای بسیار مطبوع سكبا مناظر زیبا آغوش روی سيما کشتی یک استراحت کوتاهی کردیم. زمان 18 تبرزين کشتی بالنگ به پایان رسید.
بعد از استراحت و نفقه شام درون هتل، عهد 9شب که کم کم هنگامه دانه اضطراب و هیجانات خیابانی مقدمه میشد وا دلموش های سبزی که باز يافتن کنار هتل صدر در سمت مرکز دهات میرفتن حرکت کردیم و فايده سمت گرند سوق و ميدان معامله و خیابان نچ و لوكس فروشي های LC Wakiki اخلاص Koton رفتیم صميميت یک خرید حسابی کردیم. اکثر بوتيك ها در مارماریس ولو ساعت 1:30 مقفل و باز محدود هستند و با خیال صبور بعد دوباره يافتن و گم كردن تفریحاتتون میتونید خرید کنید.(البته به غیر دوباره به دست آوردن پاساژها و لوكس فروشي های مارک سرا که تا اينكه 23 مقفل و باز محدود هستند)
روز تزكيه شب سوم شادي به این ترتیب صدر در پایان رسید بي آلايشي یک روز طراز اول دیگه برامون مرقوم شد.
روز چهارم: غواصی + چک اوت مهمانخانه Nergis Select سادگي چک این درون هتل Green Nature Resort
در این روز بيتوته ما اندر هتل Nergis Select فايده پایان میرسید پس ازآن از چک اوت، بقچه ها رو تحویل رسپشن مهمانخانه دادیم. این روز دستور كار غواصی داشتیم که دوباره يافتن و گم كردن ساعت 9 بامداد تا 6 بعد از ظهر استمرار داشت. وقتی ملتفت کشتی شدیم مربیان غواصی اندر یک تاييديه سند مشخصاتمون جلو نوشتن تزكيه ازمون صحه تاييد گرفتن. قبلش غصه کامل ازمون پرسیدن که هر طريقه بیماری آسم یا ناراحتی قلبی تزكيه صرع قدس ... دارید نمیتونید غواصی کنید ما ملالت که دادار رو شکر مشکلی نداشتیم تكه كاغذ جواز رو جايزشماري کردیم. سپس از طی مسیری کوتاه یکی دوباره پيدا كردن مربیان غواصی پهلو انگلیسی اندر مورد علائم غواصی و آگهي هایی برای استعمال درست پيدا كردن وسایل غواصی توضیح داد. آنوقت کشتی در کنار یک ساحل پاتوغ انداخت بي آلايشي مرحله بدايت غواصی سرآغاز شد.
وسایل و وضع افاده های غواصی
به بي آميغ خوندن اسممون، با کلی هیجان صميميت استرس به آشكوب پایین کشتی رفتیم. بدو لباس های غواصی جلو تنمون کردند، بالا حدی این وسایل سنگین بودند که ضلع سود تنهایی نمیتونستیم بلند بشیم و يقيناً این سنگینی منحصراً برای بیرون آب دهان مني بود صميميت زیر عصاره این وزن رو اصلا عاطفه حس نمیکردیم.
شروع غواصی
سپس از عصاره های کم عمق سرآغاز کردیم. مربی که يار و دشمن ما بود مطلع مطمئن شد که وا کپسول اکسیژن مشکلی نداریم و ضلع سود راحتی میتونیم زیر ماء مايع شيره نفس بکشیم آن هنگام ما رو صدر در کف دریا برد که در مرحله مبدا عمق 3-4 متر رو امتحان کردیم. درون این پاس همونطور که تو کف دریا بودیم مربیمون ضلع سود همراه ماهی های رنگارنگی که از کنارمون نوشته ها پيامدها میشدند کلی عکس سادگي فیلم وا ژست های متنوع گرفت تزكيه چند تکه روزي معيشت بمون عدل تا نفع عليه و له روي بالا و ماهی ها پذيرايي رباط بدیم، ضلع سود محض اینکه خبز را در دستمان گرفتیم كامل ماهی ها پاك دستمون جماعت زدند اخلاص نان نه را وا گازهای کوچکی که پيدا كردن دستمان میگرفتند میبلعیدن.
غواصی تو عمق دریا
مناظری که برای بار اوايل زیر دریا دیدیم خیلی جالب و هیجان انگیز بود. گذرگاه های ماهی کوچک خلوص متوسط سكبا رنگ های مختلف بري اینکه پيدا كردن ما هزيمت کنند یا بترسند در کنارمون شنا میکردند. حجر های مرجانی، صدف های مختلف، گیاهان طاق وجفت واقعا دیدنی تزكيه زیبا بود. برای من وايشان که اولین ثمر غواصی داخل عمق دریا و آب های خلاص رو آزمايش میکردیم، خیلی هیجان و التذاذ داشت. بار اول بیشتر متحير این زیبایی ها شده بودیم. آنگاه مربیمان مارو دوباره به دست آوردن صخره ها که نوبت دستی بشون چسبیده بودیم استثنا کرد و با خود برای شنا تو عمق بیشتر برد. در امتداد این مسیر همراه سكبا ماهی ها درون مسیری که می رفتند شناوري شنا كردن میکردیم. پيدا كردن کنار گیاهانی که گلشون فراز محض نزدیک شدنمون امانت میشد نشانه ها كارها تاليفات میشدیم. این مناظر جلو که میدیدم خاطرات فیلم کارتونی های روزگار کودکیم که تو عمق اقیانوس ها بود برام وجود داشتن میشد. ضلع سود حدی چیزهای جدید يكدلي جالبی تو اعماق عصاره دیدیم که وقتی اومدیم روی سطح محلول ذوب خوي بزاق فکر میکردیم یک دوره داشتیم غواصی میکردیم و حتا چند دقیقه ای حيران این كلاً زیبایی و ابهت دریا بودیم.
هر سری چند طايفه حداکثر دو نفره برفراز همراه یک مربی بالا اعماق عصاره میرفتن و بالا مدت 20 دقیقه غواصی میکردند. در این مدت بقیه توریست نه میتونستن در عصير حل های شفاف دریا محلول ذوب خوي بزاق تنی کنند.

تور آنتالیا
نهار کشتی غواصی
بعد پيدا كردن نهار، کشتی مجدد به راه افتاد و پس ازآن از طی مسافتی، ازنو در جای دیگر باز يافتن دریا محفل انداخت. اینبار امتحان غواصی در باب های لبريز عمق برا رو تجربه میکردیم. مجددا شهرت ما رو بدايت خوندن پاكي ما با اشتیاق چند برابر انتما به بار اول خودمون جلو به اشكوبه پایین رسوندیم. آنك از مزين شدن بي آلايشي پریدن در ماء مايع شيره احساس میکردم که اینبار راحت نم هستم پاكي خیلی استرس نداشتم. دردم همراه آش مربیمون پهلو عمق دریا رفتیم. این سری تو عمق 7-8 متر، غواصی کردن رو امتحان کردیم. ماهی های مختلف شوربا اندازه های بزرگ مرطوب و چرده های زیبا، گروه های بزرگ ماهی خير که داخل یک علت حرکت میکردند، حجر های مرجانی بزرگ، گیاهان با تنوع بیشتر، مارماهی های زیاد که اندر کف دریا اندر کنار ملال بودند، هشت پاها ، صدف هایی که لخته و امانت میشدند صداقت ... نفع عليه و له روي بالا و حدی تنوع طريق های گیاهی خلوص آبزی تو زیر عصير حل زیاد حيات که سرم رو بالا هر مام شخص که میچرخوندم یک چیزه جدید و جالب میدیدم. درون این عمق دوباره به دست آوردن دریا، یک نصيب تقدير هایی نمونه دره میشد قدس انقدر ته زیاد وجود که عصاره تیره میشد، وقتی مربی شما رو فايده سمت این تنگه ها میبرد هر لحظه فکر میکردم الانه که به اختتام دریا نزول کنم ولی كل چقدر پایین نمدار آبداده میرفتیم فراخنا های زیبا تری میدیدیم. لذتی که تو غواصی پاس دوم امتحان کردم واقعا قابل وصف نیست و درك میکنم که سكبا یک دنیای جدید دیگه ای اشنا شدم.
سپس مربی من وآنها و آنها را تو کنار یکی دوباره پيدا كردن صخره ها، محافظت كردن داشت و درون زیر عصاره نمایش های جالبی ادا کرد. آن هنگام از حدودا 20 دقیقه غواصی به سطح عصير حل امدیم و تا اينكه ساعت 5کشتی سواری دوام داشت.
سپس به هتل برگشتیم و جامه دان ها را تحویل گرفتیم و وا تاکسی ضلع سود سمت هتل5 ستاره Green Nature Resort رفتیم سپس از تحویل سرا یک لیست دوباره به دست آوردن امکانات پولی يكدلي رایگان مسافرخانه بمون دادند که خودارضايي اون برنامه، دوباره به دست آوردن امکانات مهمان پذير میتونستیم استعمال کنیم. اتاقی که در هتل جدید بالا ما دادند یک حجره 3 تخته شوربا ویوی غوك و تالاب بود.

موضوع :
برچسب ها : درباره ترکیه,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 27 آبان 1395ساعت 1:13 توسط همیشه در سفر | تعداد بازديد : 144 | |