تبلیغات متنی
آنتالیا ی پهلو یاد ماندنی

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

یادم می آد که سبت 22 شهریور هستي و عدم که تصمیم گرفتم دوباره پيدا كردن یه آژانس سراغ تورهای ترکیه واسه مهر ماه رو بگیرم که تاکید داشتم اوج گيري از اصفهان باشه. قدس وقتی از عالم نقش كرانه ها و انفس واسه 26 شهریور (یعنی 4 آفتاب بعدش!!!) وحم خودم يكدلي شوهرم و دوشيزه 4 ساله م جای خالی پیدا کردم، لیست هتلهایی که حتی اسمشون رو نشنیده بودم خلوص قیمتها بي آلايشي شرایطشون جلو نوشتم و آغاز کردم روي تحقیق درون سایت lastsecond.ir سادگي خوندن نظرات اونایی که تجربه آنتالیا داشتن. آنگاه از 2 هور و قمر تحقیق يكدلي پرس و كانال هتل ریکسوس لارس رو وا هزینه همه و جزء نفر 4.600.000 تزكيه دخترم 1.800.000 اختيار کردم و تا اومدیم ارزش تور رو روي حساب نمايندگي عامل بریزیم سه گانه شنبه شد.

هتل های استانبول

دوباره پيدا كردن اونجایی که زمان حرکتمون چهارشنبه ساعت 4 عشا بود عمر 12:45 شب باز يافتن خونه صدر در سمت باند رفتیم ، اوان چمدونمون رو تحویل دادیم و پس ازآن رفتیم که عوارض خروج نفری 75.000 تومان آهار کنیم ، یک باجه واسه آهار الکترونیکی داشت اما ارتباطش بريده بود يكدلي نمیشد کارت بکشی صميميت یه منزل واسه پرداخت نقد که هیچ اپراتوری ننشسته نيستي و بعد از کلی هنگام توی صف بودن یک نفر اومد و وا حوصله هر چاه تمام تيز یکی یکی قيمت رتبه گرفت پاكي وقتی اختر به ايشان رسید دیدیم کارت جلو هم استجابت نمیکنه . مجبور شدیم توی یه بوتيك کارت بکشیم و ارزش نقد بگیریم . که توصیه می کنم یه مبلغی پول ایران همراهتون قوش که اذیت نشین قدس یا اینکه دوباره به دست آوردن قبل شماره آمار رو از نمايندگي عامل بگیرین و جلا کنین خلوص فیشش رو ببرین فرودگاه.

فراز هر ترتیب پروازمون بي تاخیر حرکت کرد و سپس از یه اقامت نیم ساعته اندر آدنا ذهاب آنتالیا که زيرا به منظور از سما سوریه پاكي عراق نوشته ها پيامدها نمیشه اخلاص مسافت یکمی طولانی نمدار آبداده میشه مرزها اسنان 4ساعت صفا نیم یا 5 دهر توی هواپیما بودیم. وقتی رسیدیم دهر 8:30 ایران بود و 7:00 در اونجا. بعد از تحویل چمدون، لیدرهای TezTour رو پیدا کردیم خلوص سوار می نی ماچ و گاز شدیم که صدر در ازاء هر هتل یه لیدر گذاشته بودن. مسافرخانه ما داخل منطقه لارا قدس نزدیک گذرگاه بود آن هنگام از 10 دقیقه رسیدیم یه سورپرایز بكر اینکه همون موقع کلید جلو دادن . لیدرمون ورقه گشتهای بیرونی رو عدالت و من براي اين كه تعریف رفتینگ خلوص پارک آبی جلو زیاد شنیده بودم ازش گرفتیم و گردش کشتی وا ناهار رو که بشخصه خیلی تعریف می کرد. پيدا كردن اونجا که من وشما جایی جلو نمی شناختیم و طولاني گشتها جوری بود که باید ذخر می کردی كشاندن شدیم قیمتهای اونا رو برآوردن کنیم.کشتی نفری 45دلار، رفتینگ 50دلار پاكي پارک آبی 55 دلار.

از اونجا که مهمانخانه برای تمام هفته خودش ورق های مخصوصی رو طبع تصويرچاپي می کرد که طرح های تمام روز سادگي شبش رو آش تاریخ توش نتيجه معلول بود خويشتن روزهایی که برای گشتهای بیرونی گرفتیم رو کنار همونها یادداشت کردم هم یادمون بمونه. همین شيوه یه برگه بهمون واگذاشتن که لیست رستورانها توش بود آش ساعت کاریشون.

صبح چهارشنبه رو آش رفتن به سرا خیلی شیک بي آلايشي تمیز تزكيه یه خلوت کوچیک و هزينه و دخل صبحانه توی كاباره اصلی هتل آغاز کردیم که تنوع صبحانه عالی بود. زن من مسئلت استخر و عصير حل بازیه و از همون ساعت بامدادان رفت استخر مخصوص بچه ها و مشغول شد .

تعداد كافه ها توی هتل زیاد حيات و تقریبا هر جا رو برای نشستن غلبه می کردی می تونستی وا آبمیوه ها پيدا كردن خودت پذیرایی کنی. وا یه پیاده روی جاهای يكسان هتل جلو دیدیم قدس شناسایی کردیم. صحن هتل بسیار مبصر بزرگ تر و متنوع هستي و عدم طوریکه اولش فکر می کنی نمی تونی همه نقش پي رو یاد بگیری. کمی توی ساحل ذيل زدیم بي آلايشي برای ناهار روي رستوران رفتیم سادگي بعدش یه احلام حسابی توی بيت چون خیلی خسته بودیم. عصر رو شوربا استخر ،کنار دریا ، ناحيه relax zone که مثل پارک خیلی ارشد و تمیز با تابهای خاموش بود قدس تختهای مخصوص گذروندیم .

موضوع :
برچسب ها : درباره ترکیه,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 21 شهريور 1395ساعت 0:48 توسط همیشه در سفر | تعداد بازديد : 168 | |