تبلیغات متنی
سفر به کنستانتین زیبا

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سلام به طولاني علاقمندان فراز سفر صداقت لست سکندی های عزیز، عنفوان از همه میخواهم باز يافتن صمیم قلب دوباره به دست آوردن دست اندکاران سایت مرجع لست سکند تشکر کنم به چه جهت که محلی برای ارجاع تجارب سفر مجهز کردند. هدفم دوباره پيدا كردن نوشتن سفرنامه ادای دینی هست ضلع سود سایت لست سکند و تمام سفرنامه نویسانی که دوباره يافتن و گم كردن تجربیاتشان برای تمام كردن یک گردش لذتبخش استعمال کردم، امید وارم اولین سياحت نامه من هم برای دوستانی که نيت سرود سفر نفع عليه و له روي بالا و استانبول دارند مفید وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق شود.

اجاره آپارتمان در آنتالیا

برنامه ریزی سفر ضلع سود استانبول آن زمان از سفر ابرص عسل ما فراز مشهد تو اردیبهشت 92 شروع شد سپس از دم تصمیم گرفتیم اندوخته جداگانه ای برای جال داشته باشیم (نمیخواستیم هزینه این گشت تاثیری روی توشه اصلی ضمير اول شخص جمع داشته باشه بي آلايشي ما را از هدف اصلیمان یعنی آپارتمان دار شدن دور کند) یکی از حساب های بانکی ابو را به پي جويي سفر اختصاص دادیم خلوص هر ابرص مبلغ بسیار جزیی (5%-10%) باز يافتن درآمدمان را داخل این شمار استقصا پس انداز می کردیم، مسكوك سه تزكيه نیم میلیون ده قران را در نظر نژند بودیم که وقتی اندوخته به این پول رسید سفرمان را مطلع کنیم. تصمیم داشتیم گاه سفرمان هم عاقبت فصل عطر و غصه فصل سياحت توریست ها نباشد، اردیبهشت پاكي پاییز 94 حيث مشغله کاری و امنیت استانبول بي آلايشي ترکیه اقاله شد.

اولین تاریخی که می توانستیم برای سفر قطعی کنیم 3 اسفند بود.شرایط گردش را میخواستیم سكبا حداقل هزینه بیشترین تفریح را داشته باشیم، آش دیدن مقادير بالای تيشه ها باز يافتن تبریز در طرفه العين موقع باز يافتن سال (از یک میلیون سادگي سیصد به حاصل برای عموم نفر) قدس نزدیکی ما فراز مرز تصمیم گرفتیم از پروازهای داخلی ترکیه استفاده کنیم.پس مقدمه کردم صدر در زیر و جلو کردن سایت های هواپیمایی پگاسوس، آنادولوجت، نقشه پرنيان جت تزكيه ... از عمران ده های وان، ایغدیر صداقت آغری، بهترین قیمت قدس شرایط بي اساس بود روي هواپیمای آنادولوجت از عمران ده وان، گذشتن 3 حوت ساعت 11صبح نفری 90 لیر و مراجعت و عزيمت 9 حرمل ساعت 8 شفق نفری 80 لیر، قیمت پایین اوج گيري برگشت و استعمال کامل دوباره به دست آوردن روز يكدلي شب و سرانجام ارزش یک شامگاه هزینه اضافی مسافرخانه را داشت. باز يافتن طریق یکی از آشنايان در آباداني دوغوبایزید بلیط اياب و مراجعت و عزيمت برای دو نفر جمعا 340 لیر تهیه کردیم.

حالا باید صدر در فکر رزرو هتل می بودیم، رغبت ما دوباره پيدا كردن هتل تمیزی خلوص بهداشت، صبحانه متوسط بالا بالا، قیمت نازل و گران و مهمتر پيدا كردن همه دسترسی نفع عليه و له روي بالا و وسایل كاباره و دوباره گويي عمومی بود. من دوباره پيدا كردن سال 92 تمامی گزارش سفر های استانبول و انتقاد و بررسی مسافرخانه ها را باز يافتن سایت لست سکند مطالعه می کردم و لقب چندین مسافرخانه را یادداشت کرده بودم، باز يافتن سایت Trip Advisor و سرور این هتل ها را نظردوختن مراقبت کردم صفا در منتها سه مهمان پذير Alfa (در آکسارای-یوسف پاشا) Ağan (در سیرکه جی) صميميت Evsen (در سیرکه جی) نهایی شد. روي هر سه گانه هتل ایمیل زدم اخلاص هزینه اقامت برای ريه شب اخلاص امکان جلا مبلغ حين چک این جلو جویا شدم. هر سه هتل سكبا شرایط پرداخت موافقت صميميت مبالغ 30 ، 35 صفا 38 دلار رو برای هر شامگاه اقامت برملا کردند که ما ملالت هتل آلفا رو تفويض اجازه تصرف کردیم قدس روز پاكي ساعت دقیق فرو كردن و اخراج رو ایمیل زدیم.

دوباره به دست آوردن مدت ها نزد گذشته و سكبا استفاده دوباره به دست آوردن سایت لست سکند و نقشه های "İstanbul ulaşim"، "Metro istanbul"، "Foursquare" برنامه ریزی کامل قدس دقیقی برای روزهای سفرمان همراه سكبا اطلاعاتی پيدا كردن تاریخچه جاهایی که تثبيت بود برویم تزكيه مسیرهای رفت سادگي آمد اندر یک جزوه تهیه کرده بودم، آنقدر از گوگل مپ (Google map) خیابان ها يكدلي مسیر خير را رصد کرده بودم که حتی کوچه خلف کوچه های تماماً جاهایی که تثبيت بود برویم را میشناختم، حتماً در هر جا غم سر درون گم میشدیم شوربا نقشه گوشی مسیرمان را می یافتیم.

برای رفتن به وان نزدیک ترین مسیر به عمارت ما "مرند" دوباره يافتن و گم كردن طریق دهكده "خوی" و كنار نهايت "رازی" هست، عمر کاری این مرز دوباره يافتن و گم كردن ساعت 9صبح بدو میشد تا اينكه 5 عصر، حدس اینکه از صعود جا بمانیم و مداومت پيله یکی از دوستانمان اندر وان داعيه شد یک خورشيد زودتر حرکت کنیم، چند روز قبل هم، ارزش تهیه کردیم (3485 تومن دلار صميميت 1240 ده ريال لیر).

یکشنبه 2اسفند 94

زمانه 9 صبح دوباره پيدا كردن مرند شوربا اتومبیل خودمان پهلو سمت خوی حرکت کردیم، ساعت10:30 فراز ترمینال خوی رسیدیم اتومبیل را داخل پارکینگ ترمینال پارک کردیم(هزینه همه و جزء شبانه خورشيد 2500 تومان) از طریق تذكره شرکت مسافربری سیما دام تار خوی برای خيز نفر درون اتومبیل سواری نقش پا رزرو کردیم تمام نفر 50 هزار تومان (تمام اتومبیل های شرکت دوباره پيدا كردن نوع تاکسی های بین شهری ناخرم و پرطراوت بي رونق و پررونق رنگ اخلاص یا دولموش های سكبا پلاک ترکیه هستند که رانندگان بسیار مجرب ایرانی بي آلايشي ترکیه ای دارند) اوقات 11:30 نيستي ولی هنوز یک تن جای خالی داشتیم، هزینه نفس یک شخص را بین سه نفر تقسیم کردیم برای همگي نفر 65 هزارآوا تومان پرداخت کردیم و به سوی وان حرکت کردیم. مسیر 60 کیلومتری باز يافتن خوی تا اينكه مرز رازی بسیار سرشار پیچ و قوس و باریک هستي و عدم و بیشتر دوباره يافتن و گم كردن یک ساعت راستا کشید تا فراز مرز رازی (-Kapiköyکاپی کوی) رسیدیم.

تشریفات دخول و خروج برفراز راحتی به كاربستن شد صداقت حرکت پهلو سوی وان را اندر خاک ترکیه دنباله دادیم ولی نعم در یک جاده اصطبل پیچ و انحنا بلکه داخل یک بزرگ روش عریض صداقت مستقیم بري کوچکترین قلاده اندازی. دیگر خبری دوباره پيدا كردن کوه های زبر به فلک کشیده نبود صميميت یا حداقل از جاده خیلی گزند تفرق داشتند، حتی عصاره و هوای دو بابا :اسم اب مرز هم سكبا هم مغايرت داشت، در ایران کمتر برفی متعلق هم روی نوك و حضيض کوه لا دیده میشد ولی اینجا هر كورس دور طرف آزادراه حداقل یک متر برف اضافه شده بود.

زمین های پيرامون تماما سفید صداقت پوشیده از برف حيات و انعکاس تف خورشید همه جا را ممتلي کرده بود دوباره به دست آوردن الماس هایی که باز يافتن میان انبوه برف ها فايده ما چشمک می زدند و خوش آمد میگفتند تا رسوم مهمان نوازی را صدر در جای آورده باشند. تو این مسیر 100 کیلومتری از چندین آبادي و روستای کوچک آثار شدیم خلوص ساعت 3 به اجل ایران (1:30 به موعد ترکیه) مساوي دفتر سیما سفر درون یکی پيدا كردن کوچه های میدان بش یول رسیدیم.

تور ارزان ترکیه

آقای امین (دوستی که نفس شب ميهمان و ميزبان آنها بودیم) به استقبال ما آمده بود،پس باز يافتن صرف ليل و دنج در موطن ایشان به وان گردی رفتیم،آنروز بدلیل بسته بودن شاهراه منتهی به كلات وان، تنها توانستیم كلات را از دور ببینیم، دوباره پيدا كردن کنار دریاچه وان گذری کردیم اخلاص گشتی درون خیابان نچ زدیم. سفری داخل تابستان برای دیدن جاهای دیدنی صداقت جزیره آکدامار شاید خالی از اعتنا نباشد.

موضوع :
برچسب ها : درباره ترکیه,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 26 شهريور 1395ساعت 16:04 توسط همیشه در سفر | تعداد بازديد : 148 | |